Novinky
Zahájili jsme 17. školní rok
První školní den jsme přivítali 296 studentů gymnázia a 100 žáků prvního stupně základní školy. Třetina gymnazistů vstupuje do nového školního roku opět s podporou Nadace The Kellner Family Foundation.
První páteční pozdrav ze základní školy
Prázdniny jsou za námi a vy jste jistě plni očekávání, jaký bude nadcházející školní rok. V prvním pozdravu ze základní školy se můžete dočíst, jaké motto jsme zvolili pro tento rok.
Páteční zprávy z gymnázia
První páteční zprávy školního roku 2021/2022 jsou zde.
Absolventi Open Gate získali granty na svá univerzitní studia
Nadace pokračuje také v podpoře absolventů gymnázia Open Gate, kteří během středoškolského studia čerpali sociální stipendium. Z 54 letošních stipendistů je jich 12 absolventů našeho gymnázia.
Rodinná nadace manželů Kellnerových rozdělila v roce 2020 dary ve výši 91 mil. Kč
V uplynulém školním roce čerpalo stipendium celkem 96 studentů a studentek našeho gymnázia. V dětském domově nebo pěstounské péči žije 18 z nich.
Mezinárodní maturita International Baccalaureate 2021
Plný počet, tedy 45 bodů, pro pět našich absolventů. Jsme hrdí na výsledky všech absolventů. Top hodnocení 40+ bodů letos získalo 16 z nich a vysoký průměr za všechny absolventy, 39,8 bodu, potvrzuje, že všichni byli prostě skvělí.
Fotogalerie
Run and Help
Jedná se o společnou iniciativu naší komunity. Oslavujeme tím naše zdraví a možnost pohybu a zároveň myslíme na ostatní.
Fotoreportáž z přijímacích zkoušek
Zájemci o studium na našem gymnáziu si v areálu užili celý den.
Návrat studentů z prim a sekund k prezenčnímu vzdělávání
Aktuální nařízení MŠMT nám umožnilo návrat prim a sekund do školních lavic. Pobyt ve třídě i mimo ni si studenti užívají naplno - a my s nimi.
Návrat žáků základní školy do lavic
Děti ze základky se přesunuly od svých monitorů do školních lavic a každý den si naplno užívají.
Art project "LAND-ART, PERFORMANCE, COMMENT OF A PLACE"
„Příroda je dílo vesmíru, umění však dílem člověka.“ Karel Čapek
Předávání vysvědčení v první třídě
U nás žáci nechodí do školy proto, aby byli hodnoceni, ale jsou hodnoceni proto, aby se mohli ve svém učení posouvat.