Novinky

Dalšími zápasy pokračovala 15. sezóna školní florbalové ligy

Dalšími zápasy pokračovala 15. sezóna školní florbalové ligy

Drama a spousty gólů. To v kostce byla náplň čtvrtečních florbalových zápasů.

Pravidelný páteční pozdrav ze ZŠ

Pravidelný páteční pozdrav ze ZŠ

Máme za sebou další týden a advent se blíží mílovými kroky, již příští pátek zažehneme ve třídách první adventní svíci.

Let’s take a look...

Let’s take a look...

... at what has been happening in the primary school this week.

Páteční zprávy z gymnázia

Páteční zprávy z gymnázia

V pondělí dopoledne v OPEN GATE bylo velmi deštivo a my jsme si připomínali 30 let svobody a demokracie. Zahájili jsme celoškolním assembly s hosty z Ústavu pro výzkum totalitních režimů a z Archivu bezpečnostních složek.

Hlášení o sametových událostech na OG

Hlášení o sametových událostech na OG

Zpráva o kontrarevolučních událostech na škole Otevřená brána Julia Fučíka v Babicích ze dne 18. listopadu.

Přivítali jsme první sníh

Přivítali jsme první sníh

Fotogalerie

Run and Help

Run and Help

Jedná se o společnou iniciativu naší komunity. Oslavujeme tím naše zdraví a možnost pohybu a zároveň myslíme na ostatní.

Fotoreportáž z přijímacích zkoušek

Fotoreportáž z přijímacích zkoušek

Zájemci o studium na našem gymnáziu si v areálu užili celý den.

Návrat studentů z prim a sekund k prezenčnímu vzdělávání

Návrat studentů z prim a sekund k prezenčnímu vzdělávání

Aktuální nařízení MŠMT nám umožnilo návrat prim a sekund do školních lavic. Pobyt ve třídě i mimo ni si studenti užívají naplno - a my s nimi.

Návrat žáků základní školy do lavic

Návrat žáků základní školy do lavic

Děti ze základky se přesunuly od svých monitorů do školních lavic a každý den si naplno užívají.

Art project "LAND-ART, PERFORMANCE, COMMENT OF A PLACE"

Art project "LAND-ART, PERFORMANCE, COMMENT OF A PLACE"

„Příroda je dílo vesmíru, umění však dílem člověka.“ Karel Čapek

Předávání vysvědčení v první třídě

Předávání vysvědčení v první třídě

U nás žáci nechodí do školy proto, aby byli hodnoceni, ale jsou hodnoceni proto, aby se mohli ve svém učení posouvat.