Novinky
Student č. 20
Jaký byl rok 2023 ve světě fyziky? Na co se můžete těšit v roce 2024 v oblasti špičkového sportu? Kam vás zavedou myšlenky v prázdném vagónu metra? Co se skrývá za Případem školník? A jak se daří Lásce v půlce podzimu? Odpovědi najdete v nejnovějším, jubilejním 20. čísle časopisu Student. A ještě vám zbyde i čas na křížovku... Přejeme příjemné čtení!
Pravidelný pozdrav z Vaší - naší základní školy
Poslední týden byl pro nás všechny opět plný zajímavých událostí a aktivit, které bychom s Vámi rádi sdíleli.
Páteční zprávy z gymnázia
Konec týdne je opět tu a společně s ním i pravidelná dávka informací z našeho gymnázia.
Vyhlášení 1. kola přijímacího řízení a jeho kritérií na osmileté gymnázium pro školní rok 2024/2025
Ředitelka školy rozhodla o konání přijímacích zkoušek v rámci přijímacího řízení a stanovila jednotná kritéria pro uchazeče o přijetí do 1. ročníku osmiletého studia pro školní rok 2024/2025.
Pravidelný pozdrav z Vaší - naší základní školy
Konec prvního pololetí se blíží, ve třídách mají napilno, děti píší pololetní opakování a učitelé jejich vysvědčení. Leden je tedy u nás měsícem per, tužek, propisek a klávesnic.
Pravidelné zprávy z gymnázia
Pozdrav na konci prvního celého pracovního týdne v roce 2024 je tu, a s ním řada zajímavých informací.
Fotogalerie
Run and Help
Jedná se o společnou iniciativu naší komunity. Oslavujeme tím naše zdraví a možnost pohybu a zároveň myslíme na ostatní.
Fotoreportáž z přijímacích zkoušek
Zájemci o studium na našem gymnáziu si v areálu užili celý den.
Návrat studentů z prim a sekund k prezenčnímu vzdělávání
Aktuální nařízení MŠMT nám umožnilo návrat prim a sekund do školních lavic. Pobyt ve třídě i mimo ni si studenti užívají naplno - a my s nimi.
Návrat žáků základní školy do lavic
Děti ze základky se přesunuly od svých monitorů do školních lavic a každý den si naplno užívají.
Art project "LAND-ART, PERFORMANCE, COMMENT OF A PLACE"
„Příroda je dílo vesmíru, umění však dílem člověka.“ Karel Čapek
Předávání vysvědčení v první třídě
U nás žáci nechodí do školy proto, aby byli hodnoceni, ale jsou hodnoceni proto, aby se mohli ve svém učení posouvat.