Novinky
Bronzový EDIE 2012 - Křivoklátsko
Reportáž Kristiny Benedetti z bronzové expedice EDIE.
Bronzového EDIEho završili kvintáni expedicí na Křivoklátsku
Unavení, ale spokojení kvintáni se vrátili z křivoklátských lesů, kde absolvovali náročnou expedici v rámci bronzové úrovně Ceny vévody z Edinburghu (EDIE).
Stříbrná EDIE expedice je za námi!
Druhý červnový víkend odjeli studenti Open Gate, kteří měli zájem o získání stříbrné úrovně Ceny vévody z Edinburghu (EDIEho), na svoji expedici do překrásné krajiny Českého ráje.
Stříbrný EDIE v Českém ráji
O víkendu 8. – 10. 6. se skupinka s názvem Skupina A, do níž patřili Eva Eöllősová, Viktorie Licková, Martin Svoboda, Tomáš Kulík a Lukáš Chalupa, vydala na expedici v rámci stříbrného EDIEho.
Zlatý Edie po dvou letech opět v OPEN GATE
Skupina, která před dvěma lety v Rumunsku splnila zlatou úroveň ceny Vévody z Edinburghu, má letos své následovníky. Čtveřici statečných a vytrvalých septimánů – Kristýna Hříbalová, Filip Chalupa, Zuzana Leopoldová a Nikola Chadimová – čeká vyvrcholení její snahy o získání obdobné odměny, tedy Gold Certificate of Duke of Edinburgh Award.
Příprava na zlatou expedici
V pátek 8. června se skupinka čtyř členů septimy vydala do Českého ráje na cvičnou expedici před tou opravdovou, která se uskuteční na konci měsíce.
Fotogalerie
Run and Help
Jedná se o společnou iniciativu naší komunity. Oslavujeme tím naše zdraví a možnost pohybu a zároveň myslíme na ostatní.
Fotoreportáž z přijímacích zkoušek
Zájemci o studium na našem gymnáziu si v areálu užili celý den.
Návrat studentů z prim a sekund k prezenčnímu vzdělávání
Aktuální nařízení MŠMT nám umožnilo návrat prim a sekund do školních lavic. Pobyt ve třídě i mimo ni si studenti užívají naplno - a my s nimi.
Návrat žáků základní školy do lavic
Děti ze základky se přesunuly od svých monitorů do školních lavic a každý den si naplno užívají.
Art project "LAND-ART, PERFORMANCE, COMMENT OF A PLACE"
„Příroda je dílo vesmíru, umění však dílem člověka.“ Karel Čapek
Předávání vysvědčení v první třídě
U nás žáci nechodí do školy proto, aby byli hodnoceni, ale jsou hodnoceni proto, aby se mohli ve svém učení posouvat.