Novinky

Let’s take a look..

Let’s take a look..

..at what has been happening in the primary school this week.

První páteční dopis roku 2020 ze ZŠ

První páteční dopis roku 2020 ze ZŠ

Celý týden se nesl v duchu ohlížení se za vánočními svátky a překlápění pozornosti směrem k závěru prvního pololetí. Ano, je to tak, do konce prvního pololetí už zbývají jen tři týdny. V následujících dvou týdnech tedy děti čekají srovnávací zkoušky. U páťáků navíc nabývá na intenzitě příprava směřující k přijímacím zkouškám na gymnázium.

Páteční zprávy z gymnázia

Páteční zprávy z gymnázia

Rok 2020 začal, přípravy na ples v Lucerně jsou v plném proudu.

Poprvé v roce 2020 s florbalem

Poprvé v roce 2020 s florbalem

Padevítky stále neporaženy, spodek tabulky se žlutí banány.

Druháci se po Vánocích pustili pilně do práce

Druháci se po Vánocích pustili pilně do práce

Vánoční prázdniny nám rychle utekly a my jsme se opět krásně odpočatí pustili do učení i tvoření.

Tříkrálová sbírka na ZŠ

Tříkrálová sbírka na ZŠ

Rok 2020 jsme zahájili tříkrálovou sbírkou.

Fotogalerie

Run and Help

Run and Help

Jedná se o společnou iniciativu naší komunity. Oslavujeme tím naše zdraví a možnost pohybu a zároveň myslíme na ostatní.

Fotoreportáž z přijímacích zkoušek

Fotoreportáž z přijímacích zkoušek

Zájemci o studium na našem gymnáziu si v areálu užili celý den.

Návrat studentů z prim a sekund k prezenčnímu vzdělávání

Návrat studentů z prim a sekund k prezenčnímu vzdělávání

Aktuální nařízení MŠMT nám umožnilo návrat prim a sekund do školních lavic. Pobyt ve třídě i mimo ni si studenti užívají naplno - a my s nimi.

Návrat žáků základní školy do lavic

Návrat žáků základní školy do lavic

Děti ze základky se přesunuly od svých monitorů do školních lavic a každý den si naplno užívají.

Art project "LAND-ART, PERFORMANCE, COMMENT OF A PLACE"

Art project "LAND-ART, PERFORMANCE, COMMENT OF A PLACE"

„Příroda je dílo vesmíru, umění však dílem člověka.“ Karel Čapek

Předávání vysvědčení v první třídě

Předávání vysvědčení v první třídě

U nás žáci nechodí do školy proto, aby byli hodnoceni, ale jsou hodnoceni proto, aby se mohli ve svém učení posouvat.