Novinky
Pravidelný páteční pozdrav ze ZŠ
Současná doba je pro nás všechny jistě náročná, přesto je kolem nás stále ještě také spousta radostných momentů. Například mně a všem mým kolegům, kteří jsme se účastnili páteční celoškolní ranní assembly, dodaly naše skvělé děti opětovně ohromnou sílu, optimismus a energii, tolik potřebnou k překonávání současných překážek.
Páteční zprávy z gymnázia
My jsme samozřejmě připraveni obnovit prezenční výuku, jakmile to bude možné, nicméně to vypadá, že si budeme muset ještě chvíli počkat.
TŘÍHODINOVÁ VÝZVA aneb Kdo urazí nejdelší vzdálenost?
Poslední únorový pátek proběhl na naší škole projekt nazvaný TŘÍHODINOVÁ VÝZVA aneb Kdo urazí nejdelší vzdálenost?. Jak už název napovídá, cílem celoškolní akce bylo strávit určený čas na čerstvém vzduchu.
Páteční zprávy z gymnázia
Tou nejaktuálnější je, že nejbližší možný termín návratu alespoň některých studentů zpět do školy se posunul na polovinu března.
Pravidelný páteční pozdrav ze ZŠ
I nás se zásadním způsobem dotýkají opatření v souvislosti s pandemií, takže v tuto chvíli s láskou pečujeme pouze o naše nejmenší žáky z prvních a druhých tříd.
Páteční zprávy z gymnázia
Jak jste jistě v masmédiích zaznamenali, opět se začíná hovořit o strategiích vedoucích k možnému otevírání škol.
Fotogalerie
Run and Help
Jedná se o společnou iniciativu naší komunity. Oslavujeme tím naše zdraví a možnost pohybu a zároveň myslíme na ostatní.
Fotoreportáž z přijímacích zkoušek
Zájemci o studium na našem gymnáziu si v areálu užili celý den.
Návrat studentů z prim a sekund k prezenčnímu vzdělávání
Aktuální nařízení MŠMT nám umožnilo návrat prim a sekund do školních lavic. Pobyt ve třídě i mimo ni si studenti užívají naplno - a my s nimi.
Návrat žáků základní školy do lavic
Děti ze základky se přesunuly od svých monitorů do školních lavic a každý den si naplno užívají.
Art project "LAND-ART, PERFORMANCE, COMMENT OF A PLACE"
„Příroda je dílo vesmíru, umění však dílem člověka.“ Karel Čapek
Předávání vysvědčení v první třídě
U nás žáci nechodí do školy proto, aby byli hodnoceni, ale jsou hodnoceni proto, aby se mohli ve svém učení posouvat.