Novinky
Předprázdninový pozdrav ze základní školy
Kdyby naše školní budova mohla mluvit, jistě bychom se od ní dozvěděli, že si svoje desáté narozeniny představovala malinko jinak. Ale my jsme se po celý rok opravdu snažili, aby jí oslavy udělaly radost!
Páteční zprávy z gymnázia
Uplynulý týden byl plný událostí, které na konci netradičního školního roku vyznívají až obyčejně, ale věřte mi, že opak je pravdou.
Run and Help
Jedná se o společnou iniciativu naší komunity. Oslavujeme tím naše zdraví a možnost pohybu a zároveň myslíme na ostatní.
Vyhlášení výsledků mimořádného přijímacího řízení do vyšších ročníků gymnázia pro školní rok 2021/2022
Zde Vám přinášíme výsledky mimořádného přijímacího řízení do Tercie a Kvinty pro školní rok 2021/2022.
Pravidelný páteční pozdrav ze ZŠ
Rtuť teploměrů se vyšplhala do červených čísel, a zatímco prvňáci si užívají na škole v přírodě, žáci druhých až pátých tříd usedli do lavic a na školu v přírodě už jen vzpomínají.
Zakončení CAS projektu se školou Ángel de la Guarda v Alicante
Červen - měsíc, ve kterém nám příroda daruje své první plody. Stejně jako červenající se ovoce na stromě i my jsme za ten jeden školní rok dozráli. Z kvartánů budou co nevidět kvintáni, ze septimánů oktaváni, a pro některé dokonce s koncem školního roku končí i zásadní etapa života.
Fotogalerie
Run and Help
Jedná se o společnou iniciativu naší komunity. Oslavujeme tím naše zdraví a možnost pohybu a zároveň myslíme na ostatní.
Fotoreportáž z přijímacích zkoušek
Zájemci o studium na našem gymnáziu si v areálu užili celý den.
Návrat studentů z prim a sekund k prezenčnímu vzdělávání
Aktuální nařízení MŠMT nám umožnilo návrat prim a sekund do školních lavic. Pobyt ve třídě i mimo ni si studenti užívají naplno - a my s nimi.
Návrat žáků základní školy do lavic
Děti ze základky se přesunuly od svých monitorů do školních lavic a každý den si naplno užívají.
Art project "LAND-ART, PERFORMANCE, COMMENT OF A PLACE"
„Příroda je dílo vesmíru, umění však dílem člověka.“ Karel Čapek
Předávání vysvědčení v první třídě
U nás žáci nechodí do školy proto, aby byli hodnoceni, ale jsou hodnoceni proto, aby se mohli ve svém učení posouvat.