Novinky

3rd and 4th graders - what´s new?

3rd and 4th graders - what´s new?

Class 3 and 4 enjoyed a wonderful performance at the theatre this week.

Speaking practice in Class 1

Speaking practice in Class 1

For the last two weeks, our class 1 pupils have been practising using „have got“ and „can“ and learning to speak about parts of the body.

Komety ve Výtvarných experimentech

Komety ve Výtvarných experimentech

Venku je již poměrně chladno, ale my jsme se během tvorby doslova zapotili.

Divadlo LOKVAR útočí na naše bránice

Divadlo LOKVAR útočí na naše bránice

"Přijelo k nám dívadlo!," hlásily mi děti při příchodu do divadla.

Na letišti, u lékaře, v bance či v zoo? Všude si umíme poradit.

Na letišti, u lékaře, v bance či v zoo? Všude si umíme poradit.

Zní to až neuvěřitelně, ale je to tak. Tam všude jsme byli, žili a k tomu všemu řešili neskutečně zapeklité situace. 

Months of the year vs Lego man

Months of the year vs Lego man

On Monday and Wednesday students practiced months, seasons and days of the week.

Fotogalerie

Run and Help

Run and Help

Jedná se o společnou iniciativu naší komunity. Oslavujeme tím naše zdraví a možnost pohybu a zároveň myslíme na ostatní.

Fotoreportáž z přijímacích zkoušek

Fotoreportáž z přijímacích zkoušek

Zájemci o studium na našem gymnáziu si v areálu užili celý den.

Návrat studentů z prim a sekund k prezenčnímu vzdělávání

Návrat studentů z prim a sekund k prezenčnímu vzdělávání

Aktuální nařízení MŠMT nám umožnilo návrat prim a sekund do školních lavic. Pobyt ve třídě i mimo ni si studenti užívají naplno - a my s nimi.

Návrat žáků základní školy do lavic

Návrat žáků základní školy do lavic

Děti ze základky se přesunuly od svých monitorů do školních lavic a každý den si naplno užívají.

Art project "LAND-ART, PERFORMANCE, COMMENT OF A PLACE"

Art project "LAND-ART, PERFORMANCE, COMMENT OF A PLACE"

„Příroda je dílo vesmíru, umění však dílem člověka.“ Karel Čapek

Předávání vysvědčení v první třídě

Předávání vysvědčení v první třídě

U nás žáci nechodí do školy proto, aby byli hodnoceni, ale jsou hodnoceni proto, aby se mohli ve svém učení posouvat.