Novinky
Charitativní zápas v softballu
První říjnový čtvrtek uspořádali naši gymnazisté charitativní softballový zápas proti učitelům. Výtěžek z akce věnovali na pomoc ZŠ Jeseník, kterou v září zasáhly ničivé povodně.
Pravidelný pozdrav z Vaší - naší základní školy
V tomto týdnu proběhla první letošní kavárna pro rodiče, která se těšila velkému zájmu. Rodiče měli příležitost nahlédnout do toho, jak se u nás ve škole učí číst, psát a počítat. Brzy náš čeká další - tentokrát na téma JPZ a Enrichmentu. Více se dočtete v pátečním dopisu z tohoto týdne.
Pravidelné zprávy z gymnázia
Úvodem této páteční zprávy bychom rádi poděkoval všem, kteří se ve čtvrtek odpoledne podíleli na přípravě softbalového utkání mezi studenty a učiteli. Vše probíhalo za skvělé atmosféry, po tuhém boji nakonec zvítězil učitelský tým.
Poslední zářijový pozdrav ze základní školy
Tento týden byl opět plný nových zážitků a radosti z objevování. O jednotlivých akcích se můžete dočíst v posledním zářijovém pozdravu.
Páteční zprávy z gymnázia
Zdravíme Vás první podzimní pátek v letošním roce.
Ohlédnutí za Letní školou
V létě jsme u nás přivítali zvídavé děti, které se zúčastnily vůbec první Letní školy Open Gate. V kampusu prožily pestrý týden plný interaktivních dílen, seminářů a workshopů.
Fotogalerie
Run and Help
Jedná se o společnou iniciativu naší komunity. Oslavujeme tím naše zdraví a možnost pohybu a zároveň myslíme na ostatní.
Fotoreportáž z přijímacích zkoušek
Zájemci o studium na našem gymnáziu si v areálu užili celý den.
Návrat studentů z prim a sekund k prezenčnímu vzdělávání
Aktuální nařízení MŠMT nám umožnilo návrat prim a sekund do školních lavic. Pobyt ve třídě i mimo ni si studenti užívají naplno - a my s nimi.
Návrat žáků základní školy do lavic
Děti ze základky se přesunuly od svých monitorů do školních lavic a každý den si naplno užívají.
Art project "LAND-ART, PERFORMANCE, COMMENT OF A PLACE"
„Příroda je dílo vesmíru, umění však dílem člověka.“ Karel Čapek
Předávání vysvědčení v první třídě
U nás žáci nechodí do školy proto, aby byli hodnoceni, ale jsou hodnoceni proto, aby se mohli ve svém učení posouvat.