Novinky
Pravidelný páteční pozdrav ze ZŠ
Testování bylo samozřejmě jednou z hlavních událostí tohoto týdne a pro všechny to bylo něco nového, ale díky výborné koordinaci, přesným instrukcím a šikovnosti dětí se podařilo zajistit, že šlo všechno jako na drátkách.
Forbes.cz | Nadace manželů Kellnerových bude pokračovat, ujišťuje členka správní rady
„Mohu říct, že nadace disponuje dostatečnými zdroji a systém je nastaven tak, aby všechny projekty pokračovaly,“ říká k budoucnosti Nadace The Kellner Family Foundation členka její správní rady a jednatelka školy Open Gate Petra Dobešová.
Divím se, divíš se, diví se?
Nepřestává nás udivovat, kolik krásných míst a zajímavých objektů jsme během vlastivědného projektu objevili.
Návrat žáků základní školy do lavic
Děti ze základky se přesunuly od svých monitorů do školních lavic a každý den si naplno užívají.
Vyhlášení mimořádného přijímacího řízení do vyšších ročníků gymnázia pro školní rok 2021/2022
Ředitel školy OPEN GATE - gymnázium a základní škola, s.r.o. vyhlašuje mimořádné přijímací řízení do vyšších ročníků gymnázia osmiletého studia pro školní rok 2021/2022.
Páteční zprávy z gymnázia
Příští týden budeme mít v Open Gate opět děti. Pravda, zatím jen na základní škole, ale věřím, že postupný návrat studentů gymnázia se také blíží.
Fotogalerie
Run and Help
Jedná se o společnou iniciativu naší komunity. Oslavujeme tím naše zdraví a možnost pohybu a zároveň myslíme na ostatní.
Fotoreportáž z přijímacích zkoušek
Zájemci o studium na našem gymnáziu si v areálu užili celý den.
Návrat studentů z prim a sekund k prezenčnímu vzdělávání
Aktuální nařízení MŠMT nám umožnilo návrat prim a sekund do školních lavic. Pobyt ve třídě i mimo ni si studenti užívají naplno - a my s nimi.
Návrat žáků základní školy do lavic
Děti ze základky se přesunuly od svých monitorů do školních lavic a každý den si naplno užívají.
Art project "LAND-ART, PERFORMANCE, COMMENT OF A PLACE"
„Příroda je dílo vesmíru, umění však dílem člověka.“ Karel Čapek
Předávání vysvědčení v první třídě
U nás žáci nechodí do školy proto, aby byli hodnoceni, ale jsou hodnoceni proto, aby se mohli ve svém učení posouvat.