Novinky
6, 5, 4, 3 – RH, KH, N, NK
První část letošního ročníku školní florbalové ligy je za námi. Věříme, že rekordní návštěvnost neklesne ani v dalších zápasech. Komu letos fandíte?
Pravidelný páteční pozdrav ze ZŠ
Tento týden začaly v první a druhé třídě probíhat trojlístkové konzultace neboli tripartity. Jedná se o netradiční třídní schůzky, které se konají za účasti žáka.
Páteční zprávy z gymnázia
Mnoho z Vás přijalo naše pozvání a v pondělí jste navštívili veletrh, který pořádalo naše Poradenské centrum. Vše bylo dotažené do nejmenších detailů a celá akce se velmi povedla.
Pravidelný páteční pozdrav ze ZŠ
5. října byl Mezinárodní den učitelů, a tak mi dovolte všem mým kolegyním a kolegům popřát, aby každý den vstávali a usínali s úsměvem, zažívali společně s dětmi radost z učení a objevů a aby je jejich práce bavila a byli i nadále tak skvělými průvodci Vašich – našich dětí! Děkuji.
Páteční zprávy z gymnázia
V pondělí budeme v OG hostit ojedinělou událost. Naše poradenské centrum připravilo pro studenty od kvart po oktávy Veletrh světových univerzit čili University Fair. Představení univerzit bude probíhat v naší sportovní hale od 9 do 13 hodin.
FLOG 2022/23
Na vědomí se dává, že na svatého Michala byla zahájena osmnáctá sezóna školní florbalové ligy!
Fotogalerie
Run and Help
Jedná se o společnou iniciativu naší komunity. Oslavujeme tím naše zdraví a možnost pohybu a zároveň myslíme na ostatní.
Fotoreportáž z přijímacích zkoušek
Zájemci o studium na našem gymnáziu si v areálu užili celý den.
Návrat studentů z prim a sekund k prezenčnímu vzdělávání
Aktuální nařízení MŠMT nám umožnilo návrat prim a sekund do školních lavic. Pobyt ve třídě i mimo ni si studenti užívají naplno - a my s nimi.
Návrat žáků základní školy do lavic
Děti ze základky se přesunuly od svých monitorů do školních lavic a každý den si naplno užívají.
Art project "LAND-ART, PERFORMANCE, COMMENT OF A PLACE"
„Příroda je dílo vesmíru, umění však dílem člověka.“ Karel Čapek
Předávání vysvědčení v první třídě
U nás žáci nechodí do školy proto, aby byli hodnoceni, ale jsou hodnoceni proto, aby se mohli ve svém učení posouvat.