Novinky
Pravidelný páteční pozdrav ze ZŠ
Týden opět utekl jako voda a je tu pátek a s ním pár slov z Vaší – naší základní školy. Ve všech třídách naplno vrcholí přípravy na závěrečné prezentace, při nichž je stěžejní využívání různých zdrojů informací.
Páteční zprávy z gymnázia
Pro všechny z nás je příští týden pravděpodobně jen dalším z mnoha, pro naše oktavány však bude výjimečný. Čeká je tradiční část maturitní zkoušky – ta před komisí.
Vyhlášení mimořádného přijímacího řízení do vyšších ročníků gymnázia
Vyhlašujeme mimořádné přijímací řízení do vyšších ročníků gymnázia - kvarty a kvinty - osmiletého studia pro školní rok 2022/2023.
Pravidelný páteční pozdrav ze ZŠ
Páteční pozdrav plný informací o zážitcích jednotlivých tříd Vaší - naší základní školy.
Páteční zprávy z gymnázia
Na rozdíl od poetického úvodu z minulého týdne budu tentokrát spíše věcný. Do konce letošního školního roku zbývá 33 pracovních dní. Vlastně ani nevím, jestli mám napsat bohužel, nebo bohudík, rozhodnutí tedy nechám na Vás.
Oznámení o konání voleb do Školské rady
V souladu s Volebním řádem školské rady oznamuji, že dne 5. a 6. června 2022 se budou konat volby jednoho člena školské rady OPEN GATE – gymnázium a základní škola, s.r.o., Na Návsi 5, Babice, do kurie, kterou volí zákonní zástupci a zletilí studenti.
Fotogalerie
Run and Help
Jedná se o společnou iniciativu naší komunity. Oslavujeme tím naše zdraví a možnost pohybu a zároveň myslíme na ostatní.
Fotoreportáž z přijímacích zkoušek
Zájemci o studium na našem gymnáziu si v areálu užili celý den.
Návrat studentů z prim a sekund k prezenčnímu vzdělávání
Aktuální nařízení MŠMT nám umožnilo návrat prim a sekund do školních lavic. Pobyt ve třídě i mimo ni si studenti užívají naplno - a my s nimi.
Návrat žáků základní školy do lavic
Děti ze základky se přesunuly od svých monitorů do školních lavic a každý den si naplno užívají.
Art project "LAND-ART, PERFORMANCE, COMMENT OF A PLACE"
„Příroda je dílo vesmíru, umění však dílem člověka.“ Karel Čapek
Předávání vysvědčení v první třídě
U nás žáci nechodí do školy proto, aby byli hodnoceni, ale jsou hodnoceni proto, aby se mohli ve svém učení posouvat.