Novinky
Páteční zprávy z OPEN GATE
tak se k nám včera večer vrátilo jaro a konečně trochu sprchlo. Pro Vaši informaci, opravdu nejsem nijak posedlý počasím, jen Vás všechny rád a pravidelně informuji, neb máme samozřejmě i čtenáře v jiných podnebných a časových pásmech.
Juniorský maraton
Juniorský maraton se běžel 23. 4. v pražské Stromovce. Tohoto štafetového závodu se zúčastnili čeští středoškoláci a jejich učitelé a my jsme na okruhu o délce 2100 metrů samozřejmě nesměli chybět
Česká kina ovládá Havelkův Hastrman, OG sekundánský Vodník
Nejspíše všichni školou povinní museli někdy recitovat verše ze sáhodlouhých Erbenových balad, u kterých se díky češtině 19. století plete nejen slovosled. I my jsme se zpaměti učili báseň Kytice. Už nás však nenapadá tolik tříd, které by mohly ztvárnit baladu dle svého uvážení.
Divadelní představení skupiny Holektiv
O tom, jak může vypadat spojení artistického umění, tance a divadla jsme se přesvědčili v La Fabrice spolu se studenty obou tříd sekundy.
Studenti OG na Plavecko-běžeckém poháru Středočeského kraje
Ve středu dne 25. dubna se v Čelákovicích konal již XVII. ročník Plavecko-běžeckého poháru Středočeského kraje, kde nás reprezentovalo osm našich studentů.
FLOG zná finalisty
KappaSpar a Santové. Tyto dva týmy si za dva týdny zahrají o pohár.
Fotogalerie
Run and Help
Jedná se o společnou iniciativu naší komunity. Oslavujeme tím naše zdraví a možnost pohybu a zároveň myslíme na ostatní.
Fotoreportáž z přijímacích zkoušek
Zájemci o studium na našem gymnáziu si v areálu užili celý den.
Návrat studentů z prim a sekund k prezenčnímu vzdělávání
Aktuální nařízení MŠMT nám umožnilo návrat prim a sekund do školních lavic. Pobyt ve třídě i mimo ni si studenti užívají naplno - a my s nimi.
Návrat žáků základní školy do lavic
Děti ze základky se přesunuly od svých monitorů do školních lavic a každý den si naplno užívají.
Art project "LAND-ART, PERFORMANCE, COMMENT OF A PLACE"
„Příroda je dílo vesmíru, umění však dílem člověka.“ Karel Čapek
Předávání vysvědčení v první třídě
U nás žáci nechodí do školy proto, aby byli hodnoceni, ale jsou hodnoceni proto, aby se mohli ve svém učení posouvat.